Terénní práce

  • Zobrazení:

Identifikační číslo

Není stanoveno

Kód životní situace

Není stanoveno

Název životní situace

Terénní práce

Základní informace k životní situaci


Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Každý občan

Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Každý občan má možnost osobně kontaktovat terénního sociálního pracovníka, a to buď v terénu nebo na MěÚ Bílina, Odbor sociálních věcí a zdravotnictví – oddělení sociální péče, Žižkovo nám. 58/4, 1. patro, kancelář č. 205,  kde může požádat o poradenství při řešení své životní situace.

Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Osobním kontaktováním terénního pracovníka v terénu v rámci šetření, nebo osobně na MěÚ Bílina, Odbor sociálních věcí a zdravotnictví – oddělení sociální péče, Žižkovo nám. 58/4, 1. patro, kancelář č. 205

Na které instituci životní situaci řešit

MěÚ Bílina, Odbor sociálních věcí a zdravotnictví – oddělení sociální péče,  Žižkovo nám. 58/4, 1. patro, kancelář č. 205

Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Terénní sociální pracovník – MěÚ Bílina, Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Žižkovo nám. 58/4,          1. patro, kancelář č. 205

  • Pondělí: od 7:00 do 11:30 hodin  a od  13:00 - 17:30 hodin
  • Úterý, čtvrtek: po domluvě v době od 7:00 – 11:00 nebo v rámci terénu
  • Středa od 7:00 do 12:00 hodin a od 14:00 do 16:00 hodin – služebna MP na Teplickém předměstí, u knihovny.
  • Pátek – v rámci terénu. 

Jaké doklady je nutné mít s sebou

Občanský průkaz (není nutné)

Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Není stanoveno

Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Žádné, terénní práce je poskytována bez úhrady

Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Žádné.

Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Sociální pracovníci Odboru sociálních věcí a zdravotnictví – oddělení sociální péče, Žižkovo nám. 58/4, 1. patro, kanceláře č. 204, 205, 206 a 209.

Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Aktivně spolupracovat a podílet se na řešení své životní situace.

Elektronická služba, kterou lze využít

Podle kterého právního předpisu se postupuje

Zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění

Etický kodex sociálního pracovníka a zaměstnance Bílina

Jaké jsou související předpisy

Žádné.

Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Žádné.

Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Spolupráce je dobrovolná. V případě, že  klient nebude spolupracovat a dodržovat doporučení a povinností bude spolupráce ukončena.  V případě potřeby může být životní situace postoupena k dalšímu projednání a vyřešení kompetentnímu odboru nebo orgánu.

Nejčastější dotazy

Není stanoveno

Další informace

Není stanoveno

Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

Není stanoveno

Související životní situace a návody, jak je řešit

Není stanoveno

Za správnost návodu odpovídá útvar

Není stanoveno

Kontaktní osoba

Není stanoveno

Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

04. 10. 2016

Popis byl naposledy aktualizován

15. 04. 2019

Datum konce platnosti popisu

Bez omezení

Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace

Není stanoveno