Portál občana - ovládání


  • 21. June 2020

Cílem služby Portál občana je minimalizovat počet nutných návštěv fyzických a právnických osob na Městském úřadě při vyřizování jednotlivých agend. Dále slouží jako zdroj informací o novinkách a událostech města.


Práce s Portálem občana

Portál občana umožňuje obsloužit anonymní i přihlášené fyzické a právnické osoby, které mají k dispozici tyto volby (v menu, nebo v rozcestníku):

  1. Životní situace
  2. Články
  3. Aktuality
  4. Přehled podání
  5. Registr pohledávek
  6. Konto plátce
  7. Profil občana
  8. Objednání na úřad
  9. Rozpočet města
  10. Dokumenty
  11. O portálu občana

Některé volby jsou přístupné jen pro přihlášené fyzické, nebo právnické osoby. 

Přihlášení do Portálu občana

Pro přihlášení do Portálu občana se klikne na tlačítko „přihlásit se“ v pravém horním rohu stránky.

Nejste přihlášen: přihlásit se

Zobrazí se stránka pro přihlášení do systému. Do systému je možné se přihlásit čtyřmi způsoby:

  1. Prostřednictvím uživatelského jména a hesla
  2. Prostřednictvím Národní identitní autority (občanský průkaz s čipem, nebo účet)
  3. Prostřednictvím datové schránky
  4. Prostřednictvím MojeID